Úvod > AUTO > Konkurence? Krize? Žádný problém! Aneb naše filozofie.
Konkurence? Krize? Žádný problém! Aneb naše filozofie.
Tržní ekonomika je založena na soutěživém prostředí - tedy jedině v případě “volného trhu”.
Konkurenční prostředí “volného trhu” způsobuje, či by spíše, by mělo způsobovat postupné zlepšování obchodníkem nabízených výrobků. To vše je závislé na inovativním postupu v rámci výrobních technologií a na to navazuje zlepšování funkčních schopností daných produktů.
Pro zákazníka to v ideálním případě znamená, že si zakoupí výrobek, který je díky konkurenčnímu prostředí lepší nežli jeho předešlá verze, nebo (například díky inovaci ve výrobním procesu, která může mít pozitivní výsledek pro výrobce a distributora - a to v rámci zjednodušení a možného zlevnění výrobního postupu) například zlevnění ceny - v nejlepším případě obojí.
Tržní ekonomika je přímo závislá na nabídce a poptávce a konkurenční prostředí může, díky výše zmíněnému, nabídku velmi zlepšit.
Samozřejmě, že každé zboží má svoji hodnotu a je jeho účelem uspokojit spotřebitele a zároveň poskytnout výdělek obchodníkovi (to vše by mělo ale být ve zcela vyvážené míře).
Ale co když přijde krize jako nyní?
Tak se bohužel i stalo a je zapotřebí se k tomuto postavit čelem a najít vhodnou cestu pro nás, jako pro obchodníky, a pro Vás jako pro zákazníky. I v krizi je to možné, ale je nutné vymýšlet, počítat, debatovat a shánět se po zpětné vazbě ve formě recenzí. A co se právě recenzí týká, platí, že: “Čím více, tím lépe!”. Opravdu jsou Vaše recenze, podněty, dotazy a připomínky pro nás velmi důležité, protože nám pomáhají najít cestu jak se kontinuálně zlepšovat. Proto, prosíme . Buďme v stále kontaktu!
Myslíme si, že je v této době pomyslný “míček”, ve velké míře, na naší straně. A tím se dostáváme k naší filozofii. Stejně jako Vy nám v dobrých časech přinášíte zdroj naší obživy, je nutné (chceme-li být féroví) abychom my Vás v těchto časech podpořili. Proto se snažíme inovovat, zlepšovat a najít “zlatou střední cestu” mezi cenou/kvalitou/poptávkou. Dostanete vždy něco navíc, ať už ve formě našich rad a doporučení a aktivity, tak už i ve hmatatelnější formě.
Pokud jste se dostali na naše stránky, je pravděpodobné, že jste již uvažovali, nebo dokonce koupili něco z výrobků našeho “nanosvěta”. Proto také budete zřejmě mít možnost srovnání na základě předešlých zkušeností (A ne, nechceme a nebudeme jmenovat jakoukoliv konkurenci, není to fér!).
Srovnejme - naše konkurence výrobek o objemu 250ml za danou cenu. Věříme, že bude kvalitní, ALE jak by se měl obchodník s “prozákaznickým” směřováním v době krize zachovat? ANO “dát něco navíc”. My proto, že ve Vás cítíme podporu a společně často tvoříme jeden tým, dokážeme stejně kvalitní výrobek, v minimálně stejné kvalitě, za stejnou cenu, poskytnout ne v objemu 250ml, ale 1 litr! Proč? Protože se snažíme dynamicky vyvíjet, protože jsme v takřka denním kontaktu s výrobcem a protože (právě díky Vašim recenzím, připomínkám, nápadům) chceme! Je to vklad, kterým se vždy obohatí obě strany. Vy budete spokojeni, my také a opět se k nám vrátíte. A když bude krize (snad nebude), dokážeme Vás “podržet”, stejně tak jako Vy nás formou Vašich nákupů v čase, kdy krize není. Naší filozofií je i chytře investovat a přizpůsobovat se trhu. Kdybychom chtěli jen kapitál a nedávali bychom Vám za ně pořád lepší a lepší zboží, mohlo by se stát, že bychom mohli patřit mezi “šedou”, neprogresivní zónu a to nechceme. Ano, chceme výdělek, chceme se rozrůstat, ale nesmíme nikdy zapomenout na to, kdo nás živí a tím je zákazník! Proto musíme vědět kdy se “stmelit” a pomoci si navzájem!
Na závěr bychom Vám chtěli říci již tolikrát omílané, ale přesto platící, motto: “SPOLU TO ZVLÁDNEME!”.
Váš tým NanoUltron s.r.o.